قیمت بلوک هبلکس مازندران

قیمت بلوک هبلکس مازندران
اجرای بلوک

مزایای خرید بلوک هبلکس در مازندران از سایت بلوک علی پور

حالا که به دنبال استعلام  قیمت بلوک هبلکس در مازندران هستید احتمالا قضد خرید ان را دارید. به شما تبریک می گوییم ما از متلقو این آمادگی را داریم که در سریع ترین زمان ممکن در مازندران به هر حجمی که نیار دارید تحویل دهیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که بلوک هبلکس تولید شده ما از لحاظ کیفیت و قیمت تمامی نیاز های شما را برآورده می کند.

قیمت بلوک هبلکس در مازندران به چه صورت است ؟

با توجه به متغیر بودن قیمت آن نمیتوان قیمت لحاظ کرد ولی از لحاظ قیمتی این بلوک از بلوک بتنی معمولی گران تر است که دلیل آن ابعاد بزرگ تر این بلوک است و اگر به صورت متر مکعبی محاسبه کنیم قیمت این بلوک با بلوک بتنی تقریبا هم قیمت است.

و این مورد را هم باید لحاظ کنیم که این بلوک توپر است و عایق بودن در حرارت و صدا و وزن و چگالی بسیار پایین آن ارزش خرید این بلوک را نسبت به بلوک بتنی افزایش داده است.

مورد دیگری که در رابطه با قیمت آن مطرح است تفاوت آن با بلوک های آهکی سفید رنگ aac است که به دلیل استفاده آهک بجای سیمان قیمت آن بلوک کمتر است و در نواحی مرطوب نیز خیلی موفق عمل نمی کند ولی قیمت نهایی با حمل در مازندران به دلیل دوری سایر کارخانه ها تقریبا هم قیمت تمام میشود.

کارخانه تولید بلوک هبلکس در تنکابن

با توجه به نوسانات قیمت سیمان , سیلیس و سایر محصولات استفاده شده در بلوک هبلکس نمی توان قیمت ثابتی را برای این بلوک در نظر گرفت. برای اطلاع از آخرین قیمت بلوک هبلکس در مازندران  می توانید  با شماره 09113929614 و 01154663166 تماس بگیرید و اقدام به سفارش به صورت تلفنی , حضوری یا آنلاین کنید.

آدرس ما : ابتدای شهرک صنعتی سلمانشهر

برای اطلاع از آخرین قیمت بلوک هبلکس در مازندران  می توانید  با شماره 09113929614 و 01154663166 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email