تیرچه بلوک در عباس آباد و کلارآباد

همانطور که درخواست مصالح ساختمانی و تیرچه بلوک در عباس آباد, کلارآباد و تنکابن در منطقه غرب مازندران بالاست. برای ساخت ویلا ها و آپارتمان های با کیفیت به مصالح مرغوب هم نیاز است. بلوک سبک علی پور در شهرک صنعتی سلمان شهر ۱۱ نوع بلوک تولید میکند و چندی از این بلوک ها شامل : بلوک های سنتی سنگین با عرض ۱۰,۱۵ و ۲۰ و بلوک های سبک با مصالح پوکه با همین عرض ۱۰,۱۵ و ۲۰ و به طول ۴۰ سانت است. همچنین بلوک سبک باکیفیت طرح لیپر که با عرض ۱۵ و طول ۵۰ تولید میشود و دارای سه جداره و هشت خونه است.که این بلوک از پرطرفدار ترین بلوک های ماست که استقبال بسیار خوبی از اون میشه.

تیرچه مازندران
بلوک هبلکس در تنکابن

بهترین بلوکی که برای دیوار های غیرباربر میتونید استفاده کنید چیه؟ بلوک هبلکس. این بلوک نسبت به بلوک های سنتی مزایای بسیار زیادی دارد و ارزش خرید بسیار بالاست. بلوک هبلکس سیمانی بدون استفاده از آهک و گچ تولید میشود که از هزاران حباب هوا تشکیل شده و روی اب میماند. این محصول عایق بسیار خوبی برای سرما و گرما و صوت است و در مقابل رطوبت هم مقاومت بسیار بالایی دارد.

ویژگی مهم بلوک هبلکس سیمانی ما که بلوک های هبلکس آهکی ( سفید رنگ ) ندارند قابلیت استفاده در مناطق مرطوب است. و مقاومت این بلوک های در برابر رطوبت باعث کارایی بیشتر آن در مناطق مرطوب شمال میشود. بلوک های هبلکس سیمانی ما در عرض ۱۰ و ۱۳ سانت و با ارتفاع ۲۰ و طول ۶۰ سانت تولید میشود و استقبال زیادی از اون شده است و خیلی از شهر های شهرستان مازندران و گیلان رو هم تحت پوشش قرار دادیم. از جمله : تنکابن,رامسر,چالوس,نوشهر,کلاردشت,عباس آباد و کلاردشت

تیرچه استاندارد در شمال

یکی دیگر از محصولات ما با کیفیت ما که مهر استاندارد آن را نیز دریافت کردیم تیرچه است. در مورد تیرچه عرفی که وجود داره بیشتر با ارتفاع ۲۰ سانت و ۲۵ سانت استفاده میکنند و این جز تولیدات قدیمی ماست و در مورد تولید های جدیدتر برای دهنه های خیلی بلند تر تا دهنه ۹ متر تیرچه با ارتفاع ۳۰ سانت تولید میکنیم. همچنین برای حالت های خاص با ارتفاع ۵ سانت برای نعل درگاه تولید میکنیم و حالت های خاص تر هم میتونیم با ارتفاع ۱۰ سانت و ۱۵ سانت هم تیرچه تولید کنیم که اون به سفارش خاص خواهد بود. جهت خرید تیرچه در تنکابن یا سایر شهر های مازندران و گیلان با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۱۳۹۲۹۶۱۴

محصولات سیمانی در کلارآباد

من حیث المجموع ما سعی کردیم که کیفیت محصولات تولیدیمون خیلی بالا باشه و شهر کلار آباد هم با توجه به اینکه روستا های چارز که ارتفاع قرار داره رو پوشش میده موقعیت خوبی برای استفاده از این مصالح هست. شهر کلارآباد دارای شهرک های ساحلی هم هست که از قدیم العیام به صورت سنتی از محصولات ما در طی نیم قرن گذشته استفاده کردن و راضی بودن.

تیرچه مازندران

شهرستان عباس آباد یک شهرستان ساحلیست که از سمت جنوب به رشته کوه های البرز و جنگل های هیرکانی متصل است. و از طریق جاده کلاردشت به شهرستان کلاردشت ارتباط دارد. بنابراین ویلا ها و آپارتمان هایی که در این شهرستان ساخته میشوند جنبه کوه پایه, جنبه کوهستانی و جنبه ساحلی دارند. ویلا ها و شهرک های لاکچری و معروفی هم در این شهرستان قراردارند از جمله در شهر های عباس اباد, متلقو و کلارآباد و  که در سطح کشور معروفند. مثل :شهرک امیردشت , شهرک دریاگوشه و شهرک لاکوده. ما حتی مناطق شرق عباس آباد همچون ملکستان و خیابان بورایش عباس آباد هم تحت پوشش قرار میدیم. محصولات زیادی از تولیدات ما در این مناطق مورد استفاده قرار گرفته است.

شهر عباس آباد با توجه به اینکه از سمت جاده لنگا به شهرک صنعتی سلمانشهر متصله. موقعیت خوبی داره برای اینکه ما محصولاتمون را بدون اینکه از ترافیک عباس آباد و سلمانشهر عبور کنیم از طریق جاده لنگا عبور کنیم. و در سریع ترین زمان محصولاتمان را برای مشتریانمان در عباس آباد ارسال کنیم.

تیرچه متلقو

بر این اساس تیرچه بلوک علی پور واقع در شهرستان سلمانشهر تمام تلاششو کرده که خدمت گذار خوبی برای سازندگان ویلا و آپارتمان درشمال باشد.

اشتراک گذاری مطلب

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email